Durata: 3 zile on-site, 4 zile online (ziua online are +/- 3 ore)
Util pentru: Forta de Vanzare activa la nivel executie si Middle Management, in vanzari industriale sau de mare valoare
Intrebari ce vor gasi raspunsul in seminar:
Cum identifici si selectezi clientii? Dar in perioade dificile?
Ce ar trebui să spui ca sa obtii o intalnire, mai ales cand cererea e redusa? Dar într-o întâlnire?
Cum poti afla exact ce au nevoie clientii tai? Cum poti determina ce nevoi nu constientizeaza?
Cum poti sa iti dai seama in ce masura clientii sunt interesați de solutia ta?
Cum îți prezinti produsul, serviciul sau ideea?
Cum si cand „închizi” vanzarea?
Ce se întâmplă cand clientii spun „NU!”?
AGENDA:
ZIUA 1 si 2:
Ce sunt vanzarile?
Concept/Definitie/Esenta
Ce specific au cele de valoare mare?
Care e specificul pietei noastre dpv clienti si nevoi?
Cei 7 pasi ai activitatii de vanzare:
Prospectare/Stabilire intalniri
Intalnire Fata in Fata/Online – Raport Interpersonal
Situatie – colectare de date/fapte legate de situatia noastra reala
Problema-oportunitate de vanzari
Implicatii pentru client
Prezentare: Nevoi/Carcteristici/Avantaje/Beneficii
Inchiderea vanzarii/Obtinerea rezultatului dorit-semnare
ZIUA 3 si 4*:
Cum gandesc clientii?
Rolul emotiilor in perceptia asupra situatiilor de cumparare.
Asteptarile emotionale ale clientilor, in timpuri obisnuite si timpuri de provocare
Construirea relatiei – raport
Niveluri de construire a relatiei: corporal, verbal, para-verbal, conceptual
NLP si Neurostiinta in Vanzari
Activitatea se desfasoara mai mult ca atelier decat ca si curs; fiecare modul contine aplicatii practice, role-play si studii de caz.
Fiecare concept se leaga de experienta reala a participantilor, in activitatea zilnica.
Se integreaza informatia prin debrief prin coaching de grup, filme si imagini de impact, activitati experentiale
Participantii primesc unelte pratice utile pentru planificarea si desfasurarea cu succes a activitatilor de Vanzari.