Selectează o Pagină

First Time Managers

Scopul trainingului:

Dintre noii Manageri promovaţi, 60% nu performează în primii doi ani. Cei care supraviețuiesc, ajung să dezvolte deprinderi rele, care stau cu ei pe tot parcursul carierei. O cauză primordială o reprezintă absența oricărei pregătiri înainte de a trece la rolul de manager.

Acest curs de două zile pătrunde în fundamentele gestionării propriei persoane, a echipelor pe care le conduc noii manageri și a influențării altora, pentru a realiza obiectivele companiei.

Obiective:

La finalul cursului participanții vor fi capabili să:

  • Să se familiarizeze cu responsabilitățile și provocările de a fi manager, inclusiv cum să conducă o echipă.
  • Demonstreze autoritate atunci când este necesar și să ia decizii mai bune, după evaluarea diferitelor posibilități.
  • Să motiveze echipa, să obțină performanță și eficientă de la ea.
  • Să delege sarcini și să dezvolte planuri de obiective și performanță.
  • Analiza, distribuția și asumarea rolurilor în echipă, stabilirea relațiilor interpersonale, descoperirea factorii motivaționali pentru fiecare membru al echipei.
  • Explicarea și folosirea unor tehnici și instrumente indispensabile în echipă: feedback, coaching, mentoring.

Tematici abordate:

  • Fundamentele Managementului

Diferențele între a fi lider și „a fi șeful”; Provocările cu care se confruntă toți noii Manageri; Cum să dobândiți o gândire de manager; Stresul emoțional de a fi Manager: Ai ceea ce este nevoie?; Poți să fii prietenos cu echipa ta?; Cele mai frecvente greșeli ale noilor supraveghetori și modul de evitare a acestora.

  • Dezvoltarea punctelor tari

Cum să dezvoltați punctele forte și să vă ameliorați slăbiciunile; De ce „abilitățile inter-personale” vor fi factorul principal al succesului tău; Cum stilul dvs. de conducere poate funcționa pentru sau împotriva dvs.

  • Construirea unei echipe performante și motivate

Piramida lui Maslow; Cum să faci fiecare membru al echipei să se simtă valoros și important; Crearea unor relații de cooperarea între membrii echipei; Idei creative pentru menținerea echipei dvs. motivate.

  • Stabilirea și atingerea obiectivelor

Abordarea SMART; Obiectivele, direcția și definirea prioritățile; Clarificarea rolurilor și responsabilităților; Cum să comunicați și să măsurați rezultatele.

  • Tehnici de comunicare

Principiile comunicării eficiente; Ascultarea activă; Inteligența emoțională’Rolul Mgr. în păstrarea liniilor de comunicare deschise

  • Planificarea carierei

Pregătirea pentru nivelul următor; Învățarea continuă, esențială pentru succesul dvs. continuu.

Durata:

2 zile

Target Group:

Managerii noi sau experimentați care doresc să devină lideri mai buni
Team Lideri, Persoane cheie, Talentele din organizație.