Selectează o Pagină

Standardul DEKRA pentru locații de încredere

Stabilirea noilor standarde pentru sănătate și siguranță în sectorul HoReCa

La fel cum evenimentele din 11 Septembrie 2001 au afectat securitatea aeroporturilor, pandemia COVID-19 va duce la reforme semnificative pentru întreaga industrie HoReCa. Auditul nostru complet, în conformitate cu directivele OMS și agențiile de reglementare, vă sprijină să redeschideți cu încredere locația dvs. și să mențineți practicile de siguranță a sănătății pe parcurs.

Avantajele dumneavoastră:

  • Creșterea încrederii angajaților și a clienților prin bune practici recunoscute pentru a combate răspândirea COVID-19 și a altor boli infecțioase în unitatea dvs.
  • Implementarea măsurilor și a protocoalelor standardizate de siguranță pentru procesele operaționale din locația dvs., precum și a procedurilor de răspuns la situații de urgență
  • Consolidarea încrederii în brandul dvs. cu evaluări efectuate de un organism de audit independent recunoscut
  • Reducerea riscului privind reputația și capitalul dvs.

Despre Standardul DEKRA pentru locații de încredere

Ca răspuns la schimbarea dramatică a responsabilităților managementului spațiilor de cazare, precum și la nevoile și așteptările clienților în contextul pandemiei COVID-19, oferim acum o evaluare recunoscută a locației și a practicilor operaționale pentru a vă asigura că puteți relua cu succes activitatea dvs. și că respectați permanent standardele stricte de sănătate și siguranță.

Auditul nostru complet respectă directivele furnizate de Organizația Mondială a Sănătății (OMS). În funcție de domeniul de evaluare selectat, acestea pot include, de asemenea, prevederi ale agențiilor locale care reglementează sănătatea și securitatea în muncă. Toate aceste directive sunt urmărite pentru a implementa și monitoriza continuu măsurile de prevenție în următoarele arii:

Recepție și servicii pentru oaspeți

  • Puncte de vânzare alimente și băuturi / catering
  • Menaj, spălătorie și întreținere
  • Back office (administrație), achiziții și managementul proceselor administrative
  • Comunicarea cu clienții

Efectuăm audituri adaptate diferiților furnizori din industria turismului, inclusiv:

  • Cazare – cum ar fi: hoteluri, campinguri, pensiuni
  • Restaurante și furnizori de produse alimentare care oferă servicii de luat masa, la pachet sau livrare
  • Agenții de turism și furnizori de servicii de transport în comun
  • Firme de menaj externalizat, servicii de spălătorie și agenții pentru lucrători temporari

Oferim pachete flexibile de evaluare la distanță, la locația clienților sau combinate, adaptate la situația, programul și nevoile specifice ale afacerii dvs.

Evaluare și monitorizare de la un furnizor unic

Evaluăm și validăm implementarea inițială a soluțiilor dvs. în vederea respectării noilor reglementări de sănătate și siguranță menite să vă protejeze împotriva răspândirii virusului COVID-19 și a altor boli infecțioase. Ca urmare a rezultatelor bune ale auditului conform standardelor noastre, veți primi o Scrisoare de confirmare care clasifică locația dvs. ca pe una de încredere.

Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu dvs. pentru a vă ajuta afacerea să repornească în urma carantinei COVID-19 . Contactați-ne!

Beneficiile expertizei noastre

  • Vă ajutăm să vă dezvoltați și să implementați soluții eficiente pentru a preveni răspândirea COVID-19
  • Rețeaua noastră globală de experți este pe teren aproape de dvs. și este gata să vă ajute în orice moment
  • Realizăm audituri terțe pentru evaluarea transparentă de încredere în întreaga lume
  • Auditurile noastre vă asigură capacitatea de a funcționa în siguranță în condițiile COVID-19
  • Ca furnizor unic, economisiți timp și bani cu un audit flexibil și personalizat